سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























حضـــور

                                            بسم الله الرحمن الرحیم

خیلی وقت بود که از نظام آموزشی بدون پرورشی و صدا و سیمایی که خیلی وقته مروّج بدحجابی و عادی سازی روابط دختر و پسرشده، دلگیر بودم . بعد... آش که خیلی شور شد حالا از ارگانهای مختلف دنبال مشاوران و سخنرانان مختلف میگردند و مدیر، مشکلات مدرسه رو (بدحجابی، بی اهمیتی به نمازو...) لیست میکنه که ای خانوووووم! چه بد زمانه ای شده : بچه ها اینجور و اون جور و....شدند.

یکی نیست بهشون بگه؛ خود شما و همکارانتون نماز جماعت مدرسه، شرکت میکنید؟! به دانش آموزان بااخلاق و مودب خودتون بها دادید یا نه!؟ یا فقط اون دانش آموزایی که پول پدرهاشون برا مدرسه مفید بود ، براتون مهم بوده؟!....تا حالا چندتا جایزه برا بچه های .....؟؟!

بگذریم.....!

ولی از بس فیلمهای مروّج عادی سازی ارتباطات دو جنس مخالف، در سالهای اخیر زیاد شده که دیگه خود جامعه هم، از دیدن این دوستی ها و منجر شدنشان به ازدواج خسته و ملول شدند . و این رفتار و عقیده کاملاً در نتایج نظرسنجی مخاطبان سریالهای سیما درنوروز مشهود است و تا حالا بیشترین امتیاز، مربوط به سریال «چک برگشتی» که، محتوایی متفاوت داشت و دیگه محتوا و بازیگران به دنبال به دست آوردن محبوب خود، نبودند! و نسبتاً به مشکلات روز جامعه و دغدغه و نگرانی های مردم پرداخته بود .

و باز جای خوشحالی داره که کارگردانان متعهد و دلسوز کشورمون هم به دنبال ساخت فیلهای واقعی از تاریخ اخیر کشور هستند ...! و فیلم «قلاده های طلا» که پرفروش ترین فیلم در حال اکران هست از این واقعیت حکایت میکنه که درد جامعه این نیست که، بچه ها رو بی حیا و بی غیرت کنیم تا عقده ای نشند و....نه...! هرچی میکشیم از بی ایمانی و بی اخلاقی هست! چرا مسئولین صدا و سیما و برنامه سازان نمیخوان باور کنن!!؟؟ و باز جای خوشحالی داره که با وجود فساد اخلاقی حاکم در سینما کارگردانان ولایی هم وجود دارند و هنرشون رو در خدمت به ایران و اسلام گذاشتند...بعد نیست  اینجا  را گوش بدید

ابوالقاسم طالبی، در پاسخ به تماس مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار فراری در خصوص فیلم "قلاده‌های طلا"

نمیدونم....

ولی من یکی که، تصمیم گرفتم بچسبم به بچه خودم و اونو خوب تربیت کنم تا هم موجب سعادت خودش بشه هم پدر و مادرش و هم همسر آینده ش و هم جامعه ش!....البته برای تبلیغ دین مبین اسلام هم، نهایت تلاش خودم رو خواهم کرد ولی تا وقتی که جامعه رو ببرند به سمت بی عفتی و بی غیرتی، من و امثال من، چه کاری از دستمون ساخته اس؟ من فقط کنترل تلویزیون خودم رو ،میتونم تو دست بگیرم و برنامه های مفید رو به  بچه نشون بدم و سی دی آموزنده براش بخرم و اونو مدرسه اسلامی با کادر متعهد بفرستم  و از محیط های ناسالم و گناه آلود دور کنم و...، تا خودش، به اون مرحله از رشد فکری و روحی برسه که چی براش خوبه و چی ســــــــــــمّ؟؟!!

ولی باز امسال با امید و انرژی در مسیر اهداف ،گام برخواهیم داشت و با ایمان و امید به خدا ، خود و جامعه خود را برای حضور زیبای مولایمان آماده خواهیم کرد....چرا که خداوند دین خود را جهانی خواهد کرد و عاقبت برای متقین خواهد بود ، حال چرا، ما خود را از این سعادت عظیم محروم کنیم؟!!

امیدوارم امسال سال خوب و سرشار از موفقیت برا ملت بزرگ و فهیم ایران باشه و با حمایت از تولید و سرمایه ملی ، دل رهبر خوبمون رو شاد کنیم .

مولایم ! ایام شهادت مادر بزرگوارتون رو به شما تسلیت میگم

مولایم ! برای ما دعا کن تا در مسیر انسانیت و شرافت و سازندگی گام برداریم و کارهایمان مورد رضای خدا و شادی قلب نازنین شما قرار بگیرد....آمین


نوشته شده در چهارشنبه 91/1/16ساعت 12:3 عصر توسط ترنم وصال نظرات ( ) |


Design By : Pichak