سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























حضـــور

                                   به نام خدای زیبایی که، به زن کرامت داد

               چادر، ترنم عطر یاس در فضای غبار آلود دنیا

وقتی فکر میکنم و در خلقت خداوند عمیق میشوم ، خدا را شکر میکنم که مرا زن خلق کرد!

زن مظهر جمال خداوند! زن موجودی که خواستنی است و طبق قانون الهی به این آسانی دست یافتی نیست!

خداوند به زن نعمت حجاب عطا کرد تا به اهل عالم بگوید: این مخلوق زیبای مرا، به این سادگی نمی توانید به دست آورید...هزینه ی فراوان باید بدهید تا او را به دست آورید!.

تو نمیتوانی به مو و بدن او نگاه کنی ،مگر اینکه بهای گزاف بپردازی ،از پدرش اجازه بگیری، بعد از خودش اجازه بگیری....و با کلی التماس و...و قضیه به همین جا ختم نمیشود، حالا خودش و خانواده اش اجازه دادند که تو دامادشان شوی و بتوانی با او صحبت کنی و زیبایی هایش را ببینی ولی خدا اجازه نمیدهد! خدا میگوید: این مخلوق زیبایم را به این راحتی نمی توانی از آن خود کنی. باید بهایی بپردازی تا صداقتت مشخص شود و آن صداق یا مهریه است.

حالا اگر آقا تمام این مراحل را پشت سر گذاشت(اجازه از پدر و دختر و خواستگاری و مهریه و شرایط ضمن عقد و عقد...) حالا خداوند به او اجازه میدهدتا مو و بدن این زن را ببیند!!

خدایا اگر هزاران سجده شکر بجاآورم تا شکر این نعمت کرامتم را بجا آورم، باز قادر نیستم...تو چه منزلتی به من دادی و من از آن غافل بودم!! و اگر غافل نبودم ،به فرض اینکه پوشش من واجب نبود، باز هم، خودم برای خود،حجاب را واجب می کردم تا مردان کوچه و بازار ،مفت مرا صید نکنند .ولی چون تو علیم و بصیری غفلت مرا نادیده گرفتی و مهربانانه برایم حجاب را واجب کردی.

خــــــــــــدای من! تو چقدر مهربانـــی که باز کرامت مرا ارج نهادی و به مردان اجازه ی نگاه کردن به من را ندادی ،تا اینکه بهــای سنگینش را بپردازند!

 قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِم‏

به مؤمنان بگو چشمهاى خود را(از نگاه به نامحرمان) فروگیرند.( النور،  30)

ولــــــــــــــــــــــی دختران غافل و زنان ناآگاه ، چه بد به تو نگاه میکنن برای این قانون لطفت!

و مردان مغرور و خودخواه که حاضر نیستند بهای نعمت های الهی را بپردازند ، به این قوانین گردن نمی نهند و ادعای حقوق بشر و آزادی سر می دهند!!! یکی به این چشمهای هرزه بگوید :که خدای مهربان و حکیممان ، حقوق زنان (که مخلوق زیبای او هستند) را نمیداند و رعایت نکرده و تووووو  از تمام فلسفه هستی بی خبر ، حقوق بشر را می شناسی!!!

و مینا ها و گلشیفته ها و ....چه ارزان خود را فروختند!!!و خود را نمایش دادند بدون اینکه کسی، ارزنی بهایشان را داده باشد!

خدایا تو را سپاس میگویم برای نعمت حجاب   


نوشته شده در شنبه 90/11/8ساعت 9:3 صبح توسط ترنم وصال نظرات ( ) |


Design By : Pichak